marți, 3 iunie 2014

Despre unii (NU EU!!!) care primesc tableta la 5 zile de la semnare contract..

   
     Si am incheiat un contract cu RDS-ul. Asa am sa incep blog-ul asta.. Pana aici, toate bune si frumoase, nu? Aha.. Pachet bun (Digital TV+HD decoder inclus (Smart CI+ nu suporta televizorul meu, deh.., are doar interfata CI), internet 1000Mbps (wowww!!, desi configuratia comp trebuie urgent upgradata!!) + wireless ZTE si stick wireles.. La conectare, am optat pentru o tableta Samsung, modelul WIFI 2. Decodorul, stickul si routerul le-am primit relativ repede, cam intr-o saptamana, pe rand (!!!), cate unul pe zi (bun si asa, zic, decat cine stie cand).. Ei, zic, perfect, inseamna ca vine si tableta. Pe data de 21 mai, ora 19, am incheiat contractul. Pe 22 am fost anuntata ca a intrat in baza de date si ca vineri, pe 23, sunt programata pentru instalare servicii.. Din punctul asta de vedere au fost foarte operativi, au venit imediat, au instalat, am primit si echipa tehnica de la sediu pentru verificari, au sunat, dar tableta.. pauza..
     Tot primesc acelasi mesaj. 'Comanda dumneavoastra pentru echipamentul .. are numarul ..... Revenim in 2 zile cu confirmarea rezervarii echipamentului..' Sau alta.. 'Echipamentul comandat de dumneavoastra nu se afla momentan pe stoc.. Revenim in 5 zile...'.
      Bun. Eu astept, dar in contract scrie clar 30 zile.. 30 ZILE!!
      Eu un lucru nu inteleg. Intr-o zi, asteptand sa primesc decodorul parca, am vorbit cu un tip care, perfect tin minte, incheiase contractul pe 23 mai, tot la agent, a dat comanda de o tableta gratis (allview, aveam sa aflu, ca venise sa o ridice) si pe 27 a venit sa o ridice.. Pai bine, el o ridica in 5 zile (inclusiv zile nelucratoare) si eu astept ca proasta .. cat???
Am zis ca poate e din cauza tabletelor. Eu am vrut samsung, el a vrut Allview. Am intrebat daca de vina este tipul tabletei, poate Samsungurile vin mai greu, ca sunt mai scumpe si se face comanda mai mica.. Nope, mi s-a zis ca se fac comenzi in functie de optiunile abonatilor (CARE ABONATI????????????), indiferent de tableta si ca le vin stocuri mari in mod contant (CARE STOCURI??????? MARI??????????). Bun. Inseamna ca e in functie de cum a fost plasata comanda. Pai cum??? A venit, am semnat, a plasat, am primit mesaj comanda.. pai bre, nu se poate, pentru unii muma, pentru unii ciuma. M-am gandit (serios acus!!) ca o fi si in functie de numele agentului sau clientului, in ordine alfabetica (pai daca e asa, aia cu A, B, C or sa ia comenzile in toti urmatorii 15 ani.., deci nu merge..). Am zis ca o fi mai repede pentru cei care incheie la ele, la sediu.. Nope, nici asa, ca asta incheiase acasa. Un altul, stupoare, de 3 saptamani se tot plimba pe la ei dupa o tableta.. Una zice ca  a trecut cam o luna jumatate, ca pierduse ea intervalul de rezervare la prima livrare, dar totusi.. O luna jumate??? Wtf??? Pai imbatranesc pana o primesc.. Un tip vine dupa doua saptamani, zice el, sa ridice tableta. Zic, sigur e samsung, de a durat asa de mult.. Surprise, era doar Allview.. A, si inca un exemplu. Vine unu', cu toata cohora de rubedenii dupa el, se hotaraste pe loc ce abonament sa ia (pe loc, tineti minte!!), semneaza contractul si 'incaseaza' (pe loc, tineti minte!!), nu UNA, ci DOUA tablete, din care una platita, cu 5 lei pe luna, e adevarat.. WTF is that?????????????????? 
    Morala, fratilor, eu la tableta oricum nu renunt, ca mi s-a pus pata, dar iau hatzurile in maini si ma pun pe operatizare.. Cum se implinesc cele 30 zile, le dau ultimatum, altfel direct la OPC cu ei, ca pe mine ma seaca faptul ca unii iau imediat, nici nu se usuca cerneala pe contract.. Pai ce muma dr...ului, eu sunt nitel mai blonda??? Bun. M-am hotarat, ca alternativa, dupa cele 30 zile sa anulez comanda (dar iar dureaza mult) si sa iau o tableta contra cost, iar daca nici asta nu vine, deja ii f.t la greu, ca asta inseamna furt!!!!!!!!!!
   P.S.. NU va lasati, fratilor, jocurile se fac tot la centru. Ei primesc comenzile si hotarasc cui repartizeaza tabletele si cui nu. Iar cand le intra un morcov in f.nd (preferabil sa fie mai mare!!), imediat scot tableta si apare mirificul, minunatul, salvatorul mesaj.. 'Echipamentul dumneavoastra este pe stoc si poate fi ridicat de la ...'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu